ساخت اکانت اینستاگرام با شماره مجازی
نوشته شده توسط : ساحل

۶ روش ساخت شماره مجازی رایگان برای تلگرام ، اینستاگرام ، واتساپ و..
همانطور که می دانید اثناء ثبت نام و وارد شدن در شبکه های اجتماعی مثل تلگرام ، اینستاگرام ، واتساپ، ، اسنپ چت و غیره شما باید عدد تلفن همراه خویش را وارد کنید ، اکنون که کاربرانی هستند که برادر ندارند از شماره اصلی خویش کاربرد کنند ساخت اکانت اینستاگرام با شماره مجازی و یا علاقه دارند که در ساحل عدد اصلی چندین اکانت گوناگون دیگر نیز داشته باشند، برای این کار خریدن سیم کارت های گوناگون به صرفه نیست به همین خاطر روش مرقون به صرفه به کارگیری عدد های مجازی مجانی است. امروز در انزل وب منظور داریم در مورد شیوه های ساخت عدد های مجازی رایگان صحبت کنیم.

برای ایجاد حساب کاربری در اپلیکیشن های تلگرام، واتساپ و سایر شبکه های اجتماعی، شخص باید یک شماره تلفن غیر تکراری را به عنوان مشخصه خویش کاربرد کند و از راه آن، هویت خویش را برای این اپلیکیشن ها احراز کند. در صورتی که در فهرست مخاطبان تلفن خود، شماره رفقا و آشنایان خود را ذخیره کرده اید برنامه هایی مشابه تلگرام به صورت خودکار شماره این کسان را به لیست کاربران تلگرام اضافه می کند. در صورتی که میل دارید بدانید که چه کسانی شماره شما را دارند توصیه می نماییم پست چه کسانی شماره من را در تلگرام ، واتساپ ، لاین و.. گوشی خود قالب وردپرس ایرانی و راستچین چند منظوره

مشاهده
در این حالت این افراد می توانند عدد شما را نگریستن کنند به همین دلیل بعضی از کاربران ترجیح می دهند که حریم خصوصی خویش را حفظ کنند و عدد تلفن خویش را در این شبکه های اجتماعی ثبت نکنند به همین دلیل از شماره های مجازی بهره‌گیری می کنند. چنانچه می خواهید از مخاطبانتان بکاپ بگیرید پست پیشین انزل وب که در باره کپی ، خروجی و وارد کردن دسته جمعی عدد مخاطبین تلگرام از گوشی و فایل اکسل است را مطالعه بفرمایید. گرد از طریق های ایجاد شماره های مجازی رایگان آمریکا ، روسیه و.. به کارگیری اپلیکیشن هایی مشابه Talk2 , Smartcell و ESIAtallk است. نحوه کار این برنامه های به این چهره است که این برنامه ها تعداد نسبتا زیادی شماره تلفن به اتفاق در پسندیدن خویش دارند و آنها را به چهره اشتراکی به کاربران خویش اختصاص می‌دهند. گرفتن تماس و پیامک در بیشتر این نرم‌افزارها رایگان است و بعضی کسان از این قابلیت برای ایجاد حساب کاربری در تلگرام، واتساپ، اینستاگرام و… بهره‌گیری می‌کنند.

استفاده از این نرم‌افزارهای ساخت شماره مجازی، نه فقط حریم خصوصی کاربر را حفظ نمی‌کند، بلکه فرمان دسترسی به حساب تلگرام، اینستاگرام، واتساپ و… را به هزاران تن سایر هم می‌دهد. علت این رویداد این است که تعداد شماره‌هایی که این برنامه‌ها ارائه می دهند از تعداد کاربران کمتر است و قطعا ظرف مدت کوتاهی، شخص دیگری به همان شماره‌ای که تعدادی قبل شما متعلق به بهره‌گیری کردید، دسترسی پیدا خواهد کرد.
این کسان هم می‌توانند از نرم‌افزارهای مذکور استفاده کرده، کد فعال‌ سازی تلگرام، اینستاگرام، واتساپ و… را دریافت کنند و وارد حساب کاربری پیوسته با آن عدد شوند. در نهایت، تلگرام به علت امنیت فوق العاده ای که دارد، شماره هایی که به طور مکرر در دستگاه های متعدد بهره‌گیری می شوند را می بندد و دیگر اجازه استفاده از این عدد مجازی را به شما نمی دهد. پس در عقیده داشته باشید که حساب‌های کاربری که با این شماره‌ها برپایی شوند، احتمالا به زودی هم هک می‌شوند و هم از پیشه خواهند افتاد.

آموزش ساخت عدد مجازی تلگرام رایگان با برنامه Talk2
برنامه Talk2 گرد از محبوب‌ ترین اپلیکیشن‌ های ساخت شماره مجازی تلگرام است که نسبت به برنامه‌ های سایر عملکرد بهتری داشته و تقریباً در تمام وب‌ سایت‌ها و شبکه‌ های اجتماعی همانند اینستاگرام و.. نیز قابل کاربرد است.

talk2-ph-free-calls-sms_sc_4

برای به کارگیری برنامه تالک ۲ شما باید یک شماره تلفن به اتفاق داشته باشید که بعد از ثبت نام برای شماره مجازی، کد فعال سازی به این عدد ارسال می شود. بعد از اینکه اکانت شما تایید شد یک شماره مجازی فلیپین به شما گزین کردن داده می شود. این شماره مجازی با ۶۳+ شروع خواهد شد.

ساخت شماره مجازی تلگرام رایگان

ساخت شماره مجازی رایگان برای اینستاگرام و.. با برنامه Smart Call
نحوه استفاده از برنامه Smart Call همانند Talk2 است که به شما یک عدد مجازی اندونزی با پیش شماره ۶۲+ می دهد. با وارد شدن به اپلیکیشن Smart Call باید عدد تلفن به اتفاق خویش را وارد کنید پس از وارد کردن عدد کد فعال سازی برای شما ارسال می شود که با وارد کردن این کد فعال سازی تو برنامه عدد مجازی شما ساخته می شود. مانند عدد های راستین شما می توانید از این شماره مجازی در تلگرام، واتساپ، اینستاگرام و دیگر شبکه های اجتماعی بهره‌گیری کنید. برای ممانعت از هک شد اینستاگرامتان پیشنهاد می کنیم پست هک کردن تلگرام ، اینستاگرام و.. شما و دیگران چگونه انجام میشود ؟ طریق های رویارویی چیست؟ را مطالعه بفرمایید.

smart call

دریافت عدد مجازی آنلاین برای تلگرام ، اینستاگرام و..
ESIAtalk احد دیگر از اپلیکیشن های ساخت عدد مجازی اندونزی با قبل شماره ۶۲+ است. ثبت اسم در این برنامه مانند برنامه‌های پیش بوده و در انتها یک شماره‌ مجازی مجانی در برگزیدن شما پیمان می‌ گیرد. پروا داسته باشید بخش اخذ تماس ESIAtalk نیز برای بعضی گوشی‌ها غیر فعال است؛ با این حال بخش اصلی، یعنی صندوق ورودی (Inbox) آن بدون هیچ مشکلی حاضر پیشه خواهد بود و می‌توانید از آن استفاده کنید.

Esia-talk-horz

ساخت عدد مجازی از آمریکا یا سریلانکا بدست Virtual SIM
Virtual SIM اپلیکیشن دیگری است که با به کارگیری آن می توانید شماره های مجازی از آمریکا یا سریلانکا با قبل شماره ۱۵۱+ بسازید. برای ساخت شماره مجازی هم می توانید از عدد تلفن به اتفاق خود کاربرد کنید و هم اینکه می توانید از ایمیل تان استفاده کنید. بعد از ساخت شماره مجازی به شما تاریخ انقضا نمایش داده می شود که این تاریخ به این معنا است که شما به مدت تعداد محدودی از روز می توانید از عدد مجازی کاربرد کنید و پس از این تاریخ عدد مجازی شما باز بعد گرفته می شود.

virtual sim

ساخت شماره مجازی رایگان با برنامه TextNow
برای ساخت شماره مجازی مجانی بدست برنامه Textnow پیش درآمد برنامه را دانلود کنید و با استفاده از اکانت فیس بوک خود مرحله ثبت اسم برای عدد مجازی را طی کنید. در مرحله پس اگر از شما Area cod خواسته شد کدهایی همانند ۹۸۸ یا ۸۶۵ را وارد کنید و به مرحله پس بروید. الان در دسته Profile برنامه می توانید شماره مجازی خود را مشاهده کنید

textnow

دریافت شماره موبایل مجازی مجانی با Next plus
برای دریافت عدد مجازی ابتدا برنامه Next plus را دانلود و سپس اجرا کنید. در صفحه ای که قبل روی شما است گزینه sign up را انتخاب کنید. اطلاعات شخصی خویش را اعم از نام، اسم خانوادگی، سال تولد، جنسیت و ایمیل خویش را وارد کنید و گزینه Next را برگزیدن کنید. بعد از ورود در گوشه سمت راست قسمت بالا روی سه خط (تنظیمات) کلیک کنید و گزینه Tap to get your free Next plus number را گزینش کنید. اکنون شهر و کد مورد نظر خودتان را برگزیدن کنید و گزینه ی Get A Custom Number را تپ کنید لغایت عدد مجازی خود را اخذ کنید.

nextplus

دیگر سایت های ساخت عدد مجازی مجانی برای تلگرام ، اینستاگرام و.. به صورت آنلاین
اگر به استفاده و نصب اپلیکیشن علاقه ای چندانی ندارید و میخواهید به چهره زودگذر یک شماره برای دریافت اس ام اس تایید و.. داشته باشید میتوانید از ۶ سایت برتر اخذ اس ام اس آنلاین بدون نیاز به گوشی استفاده کنید ، علاوه بر این برای ایجاد اکانت و ارسال ایمیل تایید نیز میتوانید از ۷ سرویس برتر ساخت ایمیل گذرا و یکبار مصرف کاربرد نمایید.

نظر و ایده شما ؟
در صورتی که سرویس آنلاین یا برنامه هایی برای اخذ شماره مجازی آمریکا ، انگلستان ، روسیه و.. میشناسید و یا از برنامه های شناسایی شده کاربرد نمودید تجربیات خود را در گویه ساخت عدد های مجازی رایگان برای تلگرام ، اینستاگرام با ما در میان بگذارید.





:: بازدید از این مطلب : 23
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 17 دی 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: